Vanaf 1 januari 2026 trad het retributiereglement voor de Mobitwin-centrale Kontich in werking. Je kan het besluit van de raad voor maatschappelijk welzijn en het reglement hier raadplegen:
Retributiereglement Mobitwin-centrale Kontich
Dit reglement vervangt onderstaand intern reglement van de minder mobielen centrale:
