Wij zoeken vrijwilligers voor onze infolijn van het vaccinatiecentrum

Binnenkort opent het vaccinatiecentrum van onze eerstelijnszone. Om vragen van burgers te beantwoorden richten we een callcenter op in ons lokaal bestuur.

We zoeken vrijwilligers om deze infolijn te bemannen. Heb je enkele uren per week tijd vrij die je nuttig wil besteden en vind je jezelf terug in onderstaand profiel? Neem dan snel contact met ons op.

Profiel

- Je hebt minstens een halve dag tijd om het callcenter te bemannen

- Je bent communicatief, geduldig en discreet

- Je kan goed luisteren en vragen detecteren

- Je bent computervaardig

- Je kan multitasken (bellen met een headset en ondertussen gegevens invoeren of aanpassen in de computer en vragen noteren).

Taak

- Je bemant gedurende een halve dag de telefooncentrale van ons callcenter voor vragen over het vaccinatiecentrum.

- Je beantwoordt veel voorkomende vragen en noteert de andere vragen

- Je verplaatst of annuleert gemaakte afspraken in het computersysteem

- Je luistert en vraagt gericht door om de vraag te detecteren

- Je werkt tijdens de week in het gemeentehuis in shiften van 4 uren (van 9 tot 13u of van 13 tot 17u) of tijdens het weekend van thuis uit van 9 tot 13u.


Aanbod

- De nodige opleiding en begeleiding

- Een aanspreekpunt en coaching van de dienst onthaal

- Wij voorzien alle materialen zoals computer en headset

 

Interesse? Stel je kandidaat door een mailtje te sturen naar vrijwilligerswerk@kontich.be. 

Gepubliceerd op maandag 15 februari 2021 10 u.