Spring nu binnen bij ons internetloket

Internet thuis kost veel geld. Wist je dat je mogelijks maandelijks geld kan besparen door van provider voor internet of mobiel te veranderen? Weet je niet hoe je eraan moet beginnen? Ons internetloket helpt je op weg!


Wil jij je factuur verlagen? 

Om je factuur te verlagen, kan je overwegen om van provider te wisselen, een goedkopere abonnement te kiezen of een sociaal internetaanbod te overwegen als je in aanmerking komt. Voor veel mensen is dit echter een grote stap. Hoe begin je te zoeken naar een telecomaanbod dat past bij jouw noden (internet, mobiel, TV)? Hoe verloopt de overschakeling praktisch? 

Hoe kan het internetloket je helpen?

Met als deze vragen kan je terecht in ons internetloket in het Gemeentehuis. Een IT-medewerker van BEEGO (IT hulp door studenten) bekijkt samen met jou welke mogelijkheden er op de markt zijn. Je ontvangt persoonlijk advies zodat je weet of en hoe je kan veranderen. 

Hoe verloopt je afspraak praktisch?

Jouw bezoek aan het internetloket is gratis en duurt ongeveer een uurtje. Het kan plaatsvinden op maandagavonden (om de twee weken) en donderdagvoormiddagen (elke week) tijdens onze openingsuren. Het internetloket is nog open tot en met eind juli 2025 dus wees er snel bij! 

Meer info of afspraak?

Voor meer informatie of een afspraak, kan je terecht bij onze dienst inclusie via 03 246 25 95 of mail inclusie@kontich.be.

 

 

Gepubliceerd op maandag 5 mei 2025 13.11 u.