Afvalinzameling: werd je afval niet opgehaald?

Werd je afval niet opgehaald? Neem dan contact op met IGEAN 

De gemeente Kontich werkt voor haar afvalbeleid samen met de intercommunale IGEAN milieu & veiligheid. Maar wat doet zo'n afvalintercommunale juist en wat is de rol van de publieke afvalsector?

EHB(A)O - Eerste Hulp bij afvalOphaling

Wist je dat…

  • je makkelijk een melding kan registreren op de website van Igean?
    Met 1 klik kom je bij de juiste afdeling terecht! 
    Surf naar www.igean.be/contacteerons!
  • op de site van Igean een button 'afval niet opgehaald' op de homepagina staat, die je meteen door linkt naar het gepaste meldingsformulier? Op het formulier geef je alle informatie in, waardoor de klantenbeheerders meteen aan de slag kunnen! 
    Een melding doorgeven kan natuurlijk ook buiten de openingsuren: dag en nacht en ook in het weekend. Ga nu naar deze button!
  • er voor alle andere vragen of meldingen een specifiek formulier voorzien is: 
  • handige tips voor het correct aanbieden van je afval, gebundeld zijn op de pagina www.igean.be/eenmooigebaar? Want niet alleen juist sorteren maakt een verschil…
  • je via de Recycle app snel en efficiënt wordt geïnformeerd over wijzigingen in de ophaalkalender. Deze app is GRATIS beschikbaar voor iPhone en Android!
  • het enige juiste e- mailadres voor de afdeling klantenbeheer bij IGEAN inzameling@igean.be is? 

Meer info

Kijk even naar dit filmpje!

Opgelet: voor DIFTAR (GFT+): Neem dan contact op met de IGEAN infolijn via het gratis nummer 0800 146 46.

Raadpleeg hier de ophaalkalender

Raadpleeg hier de kalender via de Recycleapp: https://recycleapp.be